środa, 5 czerwca 2013

Coś o mnie :)

Tak już kilka postów sobie napisałam, a Wy nadal nic o mnie nie wiecie :)
Chyba przyszedł czas, aby przybliżyć Wam moją osobę ;)
Więc taaak. Jestem uczennicą liceum ogólnokształcącego Carolinum w Nysie, na profilu biotechnologicznym (mat-bio-chem). Co chciałabym robić po maturze? Hmm. Coś z chemią. Ale co? Może kosmetologia :D
W wolnych chwilach jeżdżę na rolkach, rozwiązuję sudoku (wygrałam szkolną olimpiadę z sudoku), czytam 'Sekrety Nauki' - fajny miesięcznik, polecam :)
A kiedy moje wolne chwile pokrywają się z wolnymi chwilami moich znajomych, przyjaciół i pewnego chłopaka - wychodzimy do kina, na pizzę, do Tościka :)

Kilka fotek do pooglądania :)

Adaś :) osoba mi bliska, zawsze jest, kiedy go potrzebuję :)

A oto ja sama :D





Klaudia :D

Domka :D


Przed koncertem Soboty :)

Olaa :D

Ekipa Nysa-Gliwice podczas Hip-Hop Fest Nysa :)


A któż to ? :D
Ja i On <3 a do tego 3W ;)

Kryyyystian :>
To właśnie z nim jeżdżę. On na desce, ja na rolkach :)

Z Adasiem z Stegnie podczas warsztatów biologicznych :D

Oooo. A taki prezent dostałam od przyjaciółek na urodziny :D


I na sam koniec najlepsze.
ON <3

2 komentarze:

  1. Ooo też lubię chemię :D Może skusisz się na technologię chemiczną ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ! Poczytam na jej temat :)
      Muszę się już decydować, bo we wrześniu trzeba się określić co do matury ;p

      Usuń